Sunday, May 31, 2009

Trip to Perhentian Destinasiku

Hahaha...tengok tajuk tu macam pantun, tapi yang sebenarnya pantun tu merangkap benda yang terjadi kat gue harini. Harini, 31.05.2009, Puteriku datang dengan kawan2 dia mai ke P.D (Perhentian Destinasi) dengan her friend. Ader yang gue kenal & ader yang gue tak kenal dan baru berkenalan...hehehehe...boleh la kenal2 dengan geng *.*.R (teka la kalau pandai).... mula2 gue segan la jugak sebab depa semua geng2 hawa...pastu puteri gue kata tak pa gue pon buat2 tak segan la...hehehehe...nak dijadikan cerita gue ni disuruh jadi tourist guide..padahal gue pon bukan selalu jalan2 pon walaupun gue duk kat Perhentian Destinasi ni. Jadi gue pon bawak la puteri gue n her fren gi tengok rumah api. HAHAHAHA... Satu pengalaman yang menyeronokkan dan memenatkan...dah lah tengahari, ditambah pulak dengan perjalanan 400 meter keatas bukit... aPalagi semua mandi air peluh masing2 lah disebabkan semua dressing pn macam nak gi tengokwayang, bukan nak bersukan... hahahaha...gue pon penat la...tapi bila sampai kat puncak tu rasa macam berbaloi saja berjalan mendaki bukit sejauh 400 meter tu... Sebap view kat situ memukau mata memandang....

Setelah puas masing2 berposing utk mengabdikan foto masing2 utk dibuat kenangan, kami pon turun lah.... yang best tu puteriku n gue berjalan seiring dari naik bukit sampai la turun bukit.. tu yang buat bagi gue sayang kat puteri gue tuh... hehehehe... memang satu kenangan yang indah buat gue ber sama puteri n her fren....

Memang gue takkan lupakan kenangan ini, semoga puteri n her fren tak marah gue walaupun gue banyak kali salah tunjuk jalan hehehe (gue lupa lah) Semoga Puteri n her fren Enjoy datang ke kawasan gue di Perhentian Destinasi ni... ok lah.. gue chow dulu.. kalau ada cita menarik lagi baru gue update.... Auf Wiedersehen !!!

2 comments:

  1. Wah....best2...thanks cz jd tourist guide dinda.Pengalaman indah buat kita berdua.Tourist guide yg comel...hehehehe..Sayang kanda tau.

    ReplyDelete
  2. ces...
    aku ang xbawak p0n p nek tanj0ng tuan!
    maj0k ah kat ang!
    *yuhu*
    ahahaha

    ReplyDelete